Bluedot. Crystal Quartz Necklace + Outfit

collagebds

Mijn eerste outfitpost is een feit! Gecombineerd met een artikel van dit leuke kettinkje van Bluedot. shop! Ik kreeg deze ketting van hun, ik matchde er een outfit bij en tadaaa, een nieuw artikel! Dus ben je benieuwd naar de informate over de ketting of over wat ik aan heb op deze foto’s? Lees dan mee!

IMG_2064

Natuurstenen zijn een grote trend van dit moment. Je ziet bijvoorbeeld veel marble, of rose quartz, maar ook de crystal quartz, deze steen. omdat het natuurstenen zijn is elke steen uniek! De steen zit aan een ketting van 60 cm, dat vind ik een hele mooie lengte! De ketting zat in dit schattige zakje verpakt.

IMG_2067

Ook heeft de ketting een makkelijke sluiting!

IMG_2074

Ik heb speciaal voor de Crystal Quartz (oftewel de bergkristal) gekozen, omdat dit de steen is die bij mijn sterrenbeeld hoort, de Steenbok. Het zorgt voor helderheid en concentratie, en daar heb ik soms wel behoefte aan. Het bergkristal werkt verkoelend en helend, bijvoorbeeld bij brandwonden of misselijkheid. Ook absobeert het energie en helpt het je problemen op te lossen. Ik snap dat sommigen hier niet zo in geloven, maar ik vind het wel interessant! Op de website van Bluedot. staan nog meer verschillende natuurstenen met een korte beschrijving van de steen, maar natuurlijk kan je altijd ook nog even googlen!

IMG_2069

Naast dat Bluedot. shop een website heeft, kan je ze ook volgen via Facebook of Instagram! Iedereen van Bluedot., nogmaals heel erg bedankt!

IMG_2094

Dan de outfit. Ik heb geprobeerd een outfit uit te zoeken die een beetje bij de keting past. Minimalistisch, simpel, maar niet saai. Uiteindelijk kwam ik uit op dit!

IMG_2101

Croptop; New Yorker

Skort; Primark

IMG_2106

Nagellak; Barry M (Heather)

IMG_2110

Sokken; River Island

Schoenen; Converse

IMG_2095

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk! Ik ben erg blij met de ketting! Laat maar weten of ik vaker outfitposts moet maken! En Serena bedankt voor het helpen met de foto’s!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! XO

One thought on “Bluedot. Crystal Quartz Necklace + Outfit

Geef een reactie

