Easter Diary 2015

PicMonkey 112

Vorige week was het Paasweekend, dus lekker twee dagen extra vrij! Van zaterdag tot en met maandag heb ik een foto-diary bijgehouden. Dus ben je benieuwd wat ik dat weekend heb gedaan? Lees en kijk dan verder!

IMG_3188

Zaterdag begon ik de dag met broodjes hummus, maar ik vergat een foto te maken, en maakte die pas toen ik ze bijna allemaal al op had!

IMG_3189

Ik maakte foto’s van mijn Essence stash, voor een artikel binnenkort.

IMG_3193

In m’n onesie, met Miley op de achtergrond.

IMG_3203

M’n kamer was een hele grote zooi, dus die besloot ik op te ruimen. Dit is before…

IMG_3206

… en dit is after! De kleren op m’n bed hing ik weer terug in m’n kast.

IMG_3205

M’n moeder bakte een tulband die ochtend, ik at een stukje met lekker veel poedersuiker!

IMG_3207

Nu ik toch bezig was met alles besloot ik ook even m’n kledingkast uit te mesten. Dit is before!

IMG_3208

En after! Je ziet niet heel veel verschil, behalve dat ik het hangende deel heb veranderd, maar ik heb aardig wat dingen weggedaan!

IMG_3209

Ik lakte me nagels met Sittin’ Pretty van Essie, want m’n mani zag er echt niet uit, zoals je al op de tweede foto kon zien :$.

IMG_3210

Alles van Lush is zo fotogeniek, zelfs de testers… πŸ™‚

IMG_3213

Ik verplaatste m’n bed (helemaal zelf πŸ˜‰ omdat er die avond een vriendin langs kwam. Het was supergezellig met Margot πŸ™‚

IMG_3226

We aten een hele reep chocola op en we keken de film G.B.F.

IMG_3227

Toen Margot weg was keek ik Charlie and the Chocolate Factory, superleuke film met Johnny Depp ❀

IMG_3232

Zondagochtend was het 1ste Paasdag, en we begonnen de dag met een heerlijk ontbijtje!

IMG_3233

Mooie bloemetjes die heerlijk roken!

IMG_3234

Een eitje en een kop thee, simple yet yummy πŸ™‚

IMG_3235

De matroesjka’s uit OekraΓ―ne die ik van m’n vader kreeg stonden erg schattig in m’n vensterbank in de zon.

IMG_3238

Om een beetje in het Paasthema te blijven droeg ik dit lekkere parfum van Playboy.

IMG_3243

Ik droeg m’n doubledots en een vlechtje in m’n haar.

IMG_3276

Ik ging die middag naar Serena, we namen samen een video op voor iets dat binnenkort gaat gebeuren…

IMG_3282

Meer mooie bloemetjes!

IMG_3287

Selfie met lieve Serena!

IMG_3289

s’Avonds gingen we gourmetten!

IMG_3290

En daarna lag ik de hele avond in bed met m’n laptop te Netflixen, as always! Met een lekker Milka koekje!

IMG_3291

Ik keek onder andere Confessions of a Shopaholic, en The September Issue, een docu over Vogue.

IMG_3293

Op de laatste vrije dag, maandag, douchte ik s’ochtends en ik waste en fΓΆhnde ook m’n haar.

IMG_3294

Ik brunchte met deze heerlijke Spaanse soep, die nog over was van vrijdagavond.

IMG_3295

Simpele make-up, en een Pull & Bear shirtje waar ik later een trui over heen deed.

IMG_3300

Ik ging weer naar Serena, met een andere vriendin er nog bij. Ik dronk cola uit deze superschattige neppe Mason-jar!

IMG_3301

Eind van de middag ging ik naar de kapper, om een heel stuk van m’n haar eraf te laten knippen! Eerst was het zo.

IMG_3308

Tadaaaaa! En nu is het zo! Ik ben er heel blij mee, zoals je wel kan zien! Een stuk beter dan dat lange haar, al zeg ik het zelf!

IMG_3310

Na het eten had ik dit heerlijke chocoladeijs, als toetje.

IMG_3315

 

s’Avonds ging ik iets vroeger naar bed, want die dag erna moest ik weer naar school. Ik haalde m’n make-up eraf, en voor wie benieuwd is, dit is mijn huidige skincare routine!

IMG_3316

 

Nog 1 (no-makeup) selfie met m’n nieuwe haar! Welterusten!

En dat was alweer het einde van deze Diary! Hopelijk vond je het leuk om te lezen en te zien, en laat maar weten of ik dit soms vaker moet doen! Loves!

 

 

3 thoughts on “Easter Diary 2015

Geef een reactie

