Favorieten van februari 2015

collage1

Maart is weer begonnen, en dat betekent dat ik vandaag mijn favorieten van februari laat zien! Ik heb de opgedeeld in 3 kopjes; Beauty, fashion en lifestyle! Wil je weten wat mijn favorieten waren afgelopen maand? Lees dan mee!

BEAUTY

IMG_1917

Als eerste beautyfavoriet zijn deze twee kwasten van Real Techniques. Dit zijn de Buffing Brush en de Setting Brush, en deze zaten in de Sam’s Picks set waar ik laatst al een artikel over schreef! Ik vind de hele set geweldig, maar deze 2 in het speciaal! De buffing brush gebruik ik om mijn foundation mee in te blenden, en de setting brush wordt gebruikt voor het setten van het gebied onder je ogen en voor highlighter. Ze werken enorm fijn en ik ben er heel erg blij mee!

IMG_1916

Dan twee mini-bodybutters van TBS. Ik heb de geuren Pink Grapefruit en Mango. Deze ruiken zo heerlijk! Ik vond ze wel heel prijzig, voor wat je krijgt. Maarja, volgende keer dan maar wat grote potten kopen!Β IMG_1922

Dan mijn nieuwe favoriete mascara. Ik dacht hiervoor altijd dat de Lash Princess van Essence mijn all time favourite was, maar deze pak ik de laatste tijd toch steeds vaker. Dit is de 3D Effect Mascara van de Hema. Ik kreeg deze van m’n tante, die daar werkt, en hij bevalt me erg goed. De prijs weet ik niet uit mijn hoofd, maar veel betaal je er niet voor!

IMG_1921

Dan mijn holy grail deze maand, Grease Lightning van Lush. Dit is echt wonderspul! Ik heb er laatst al een back-up van gekocht, omdat ik dit nog heel lang ga gebruiken! Elke avond smeer ik met schone handen een paar pompjes over mijn schone gezicht, en de volgende ochtend zie je al gelijk een huge verbetering! Als jij, net als ik, last heb van puistjes en/of acne, ren nu naar de dichtstbijzijnde Lush en haal dit! Sinds ik dit ontdekt heb wil ik nooit meer anders! Voor zo’n flesje betaal je rond de 10 euro.

IMG_1930

Als laatste beautyfavoriet heb ik deze drie hand sanitizers van Bath & Body Works. Ze worden PocketBac’s genoemd, omdat ze desinfecterend zijn en makkelijk in je zak passen. Dit is een Amerikaans merk, en het wordt eigenlijk ook alleen in de USA verkocht. In Rotterdam zit er een klein winkeltje die allerlei Amerikaanse merken verkoopt, waaronder B&BW en VS. Het is wel iets duurder, voor 1 zo’n flesje betaalde ik 2,35 euro. Ik heb er nu in totaal 4, eentje had ik al een keer eerder gekocht. Dit zijn de geuren Lil’ Cutie Pie, Pink Peonies & Pears en Springtime & Clementines. Ik vind ze stuk voor stuk erg lekker ruiken en super schattig!

 

FASHION

IMG_1907

Een van de drie fashion favorieten van deze maand is dit super fluffy vest van de Monki. Hij is zwart en heel zacht, en ook een beetje cropped. Een lekker warm en fashionable vest dat overal bij past. Ik heb hem daarom ook bijna elke dag van deze maand gedragen! Ik kocht in de sale voor 15 euro, terwijl hij normaal 40 euro meer kostte!

IMG_1915

Een andere favoriet is ook fluffy, en kocht ik ook in de sale! Ik scoorde deze diadeem voor 2 euro bij de Tally Weijl.Hij lijkt een beetje op mijn vest, en daarom vind ik het ook leuk om samen te dragen. Het kan een hele classy uitstraling geven, deze diadeem, maar het kan ook een iets funky’s geven! Ik ben er in iedergeval blij mee!

IMG_1929

Als laatste fashion favoriet is dit paar oorbellen. Dit zijn de double dots die ik heb gewonnen met een winactie op Instagram van Melissa van glamandglitters.nl. Ik draag ze heel vaak en ik vind ze erg classy staan! Zeker een favoriet dus!

 

LIFESTYLE

IMG_1928

Mijn eerste lifestyle favoriet is een nummer dat ik zowat elke dag heb geluisterd in februari. Ik ben de laatste tijd erg fan van Marian Hill, een zangeres met een hele eigen en bijzondere stijl. Het nummer ‘One Time’ kende ik al eerder en vind ik ook te gek, maar toen ik het liedje ‘Lips’ hoorde, was ik verkocht. Catchy en uniek, zeker een aanrader!

IMG_1925

Deze set van 3 kaarsjes van de Ikea is mijn tweede favoriet. Ik wilde deze al een tijdje, en in februari had ik eindelijk de kans om ze te kopen. Dit zijn de BrΓ€cka kaarsjes, als ik het goed heb. Ze ruiken heerlijk naar pepermunt, of te wel candy canes! Super lekker en ze zien er ook nog eens leuk uit!

IMG_1931

Derde favoriet is dit boek. Dit is Girl Online van Zoe Sugg, en ja, dat is Zoella. Zoella is een hele bekende Britse blogger en youtuber, en heeft recent een boek geschreven. Het gaat over (guess what) een blogger die in allerlei situaties terecht komt. Ik ben zelf nog niet heel ver, maar het is wel al een heel leuk verhaal! Ik heb dit boek trouwens geleend van een vriendin om te lezen, maar dan mag het nog steeds een favoriet zijn, toch? Het is wel in het Engels, dus als je daar niet zo goed in bent is het misschien iets moeilijker om te kunnen begrijpen!

IMG_1935

En de laatste favoriet is een app, namelijk Twitter! Ik ben sinds kort na een lange tijd weer gaan twitteren en ik ben helemaal verslaafd! Je kan mij volgen via @fleurxtmg, en misschien volg ik je dan wel terug!

Hopelijk kan ik zulke artikels vaker maken en misschien wel soms in video vorm! Bedankt voor het lezen! Liefs!

One thought on “Favorieten van februari 2015

Geef een reactie

