Essence Longlasting Lipstick 05 Cool Nude

IMG_1869

De nieuwe producten van Essence en Catrice liggen in de schappen, en daar horen ook 5 nude lipsticks van Essence bij! Een extra lijn, naast de normale Longlasting Lipsticks, met alleen maar nudes! Ik ben de laatste tijd op zoek naar een mooie en goede everyday kleur, en deze zag er goed uit. Spoiler alert; zelfs mijn moeder vindt hem mooi, en ze houdt helemaal niet van lipstick, dus dat beloofd wat! Lees je mee?

IMG_1870

IMG_1871

IMG_1873

Zoals ik al zei zijn er 5 kleuren, die verschillen van heel licht nude, en donkere tinten zoals deze. Ik heb de kleur 05 Cool Nude, zoals de naam al zegt, een koele kleur. Ik vind de verpakking erg chique er uit zien!

IMG_1875

IMG_1889

IMG_1892

De lipstick brengt zacht aan. Op de tweede swatch foto lijkt hij erg donker, dat komt door het licht. De kleur is lekker neutraal, een beetje een Kylie Jenner kleur. Hij past bij veel looks, maar ziet er toch volwassen en elegant uit. Voor de prijs vind ik dit een top lipstick! Kwaliteit van een high-end lipstick! Zeker een aanrader!

IMG_1868

Essence Longlasting Lipsticks zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 3,59 euro.

Bedankt voor het lezen! XO

7 thoughts on “Essence Longlasting Lipstick 05 Cool Nude

Geef een reactie

