MUA Undressed Eyeshadow Palette

IMG_0332

Sinds MUA naar Nederland gekomen is het een grote hit. Het Engelse merk maakt budget producten die er erg high-end uit zien! Een van de grote favorieten zijn de Undressed paletten. De naam lijkt een beetje op de Naked paletten, van Urban Decay. Deze review gaat over het Undressed palette, niet over de Undress Me Too, de witte variant. Dit goedkope, prachtige palette laat ik vandaag zien in deze review!

IMG_0344

IMG_0334

Een simpel zwart doosje, met een doorzichtige voorkant. Aan de binnenkant een gleufje voor het kwastje dat erbij zit. Dit doosje zat heel erg raar vastgeplakt toen ik hem kocht, daardoor ziet de achterkant er niet zo mooi meer uit, maar ja, het gaat toch om de binnenkant!

IMG_0335

De kleuren op de achterkant komen niet helemaal overeen met de kleuren van het palette zelf. Dat is wel jammer.

IMG_0346

Puff – Rose Ash – Fawn – Gild – Hazel – Lion

IMG_0349

Bronze Ore – Burnished Brown – Tawny – Henna – Fuel – Cool Grey

Ik vind zelf de roze tinten heel mooi. Eerst had ik het niet zo op roze, maar deze oudroze/cranberrytinten vind ik wel heel gaaf. Ook vind ik de highlighter linksbovenin heel mooi. Het hele palette vind ik overigens prachtig!

IMG_0341

Dit was mijn review van het MUA Undressed Palette! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! X

MUA Undressed Palette kost 5,99 euro en is te koop bij grote Kruidvat filialen.

Β 

2 thoughts on “MUA Undressed Eyeshadow Palette

Geef een reactie

